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Mostrando ítems 1-4 de 4
How reacted USA with the first case of bubonic plague on 21 August?
(Springer, 2022-03-03)
Acceso cerrado
The present work studies the reactions of citizens from United States of America (USA) during the first cases of Bubonic Plague in the territory on August 2020, during pandemic generated by Covid-19. The interest of the ...
Experiential marketing and brand value in a company in the gastronomic sector [Marketing experiencial y el valor de marca en una empresa del sector gastronómico]
(Universidad del Zulia, 2022-03-12)
Acceso abierto
El marketing experiencial y el valor de marca son dos aspectos valorados en las empresas. La presente investigación analiza la relación entre ambas variables, el estudio se enfoca en identificar la relación entre el marketing ...
App OnViolet on UV radiation skin care habits
(Springer, 2022-01-01)
Acceso cerrado
With the development of the OnViolet application, it was sought to determine its impact on people's habits when faced with exposure to the sun's rays. For the development of the system, OpenUp was used as a framework. ISO ...
Relationship between neuromarketing and brand positioning of a company in the retail sector [Relación entre el neuromarketing y el posicionamiento de marca de una empresa del sector Retail]
(Universidad de Cienfuegos, 2022-01-18)
Acceso abierto
La presente investigación nace a raíz de entender cuáles son las verdaderas razones que impulsan al posicionamiento de marca de dicha tienda, teniendo como objetivo general, determinar la relación entre el neuromarketing ...