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Organization by process and its influence on the customer service of the company Inversiones Pinto S.A.C [Organización por procesos y su influencia en el servicio al cliente de la empresa Inversiones Pinto S.A.C]
(LACCEI, 2022-02-11)
Acceso abierto
La presente investigación busca determinar la influencia de una organización por procesos en el servicio al cliente de la empresa Inversiones Pinto S.A.C. La investigación según el propósito es aplicada y según el diseño ...
Gestión por procesos en la logística en una empresa PYME del sector construcción
(LACCEI, 2022-02-11)
Acceso abierto
The objective of this research is to determine to what extent Process Management influences the Logistics of the construction company Dayro Contractistas S.R.L, 2019. It is applied with a pre-experimental design and used ...
Processes management for competitiveness of a SME company in the hotel sector to face of Covid-19 [Gestión por procesos para la competitividad de una Mype del sector hotelero frente al Covid-19]
(LACCEI, 2022-02-11)
Acceso abierto
The objective of the research was to design a process management model for competitiveness in an MSE in the Hotel Sector against COVID-19. The methodology used is prospective-descriptive, a questionnaire reliable (Cronbach's ...
Proposal for improvement through the application of the Total Productive Maintenance methodology to the maintenance services of the SAG Mills [Propuesta de mejora mediante la aplicación de la metodología de Mantenimiento Productivo Total a los servicios de mantenimiento de los Molinos SAG]
(LACCEI, 2022-02-11)
Acceso abierto
La presente propuesta de mejora tiene como objetivo determinar el efecto que la aplicación de la metodología de mantenimiento productivo total tiene en el servicio de mantenimiento de molinos SAG. Para ello, se siguió un ...
Commercial management model for brand awareness in a SME company of footwear sector before the COVID-19 context [Modelo de gestión comercial para la recordación de marca en una empresa PYME del sector calzado: contexto COVID-19]
(LACCEI, 2022-02-11)
Acceso abierto
The objective of the research was to design a commercial management model for the brand awareness of an SME company in the Footwear Sector, of the city of Trujillo- Peru in 2021 in the context of COVID-19. The work methodology ...
Customer attraction strategies for a SME company in the commercial sector before the Covid-19 [Estrategias de captación de clientes para una Mype del sector comercial ante el Covid-19]
(LACCEI, 2022-02-11)
Acceso abierto
The objective of the research was to formulate strategies aimed at attracting clients for a Mype of the commercial sector dedicated to the commercialization of basic food products. The study was prospective. A reliable ...